Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Sandra Andersson - 29 oktober 2010 12:55

Usch för denna dag, inget går som jag vill och Ronja verkar ha en otursdag. Först dök hon med huvudet första rakt ner i golvet från sin nya fotölj och började blöda näsblod sedan backar hon i hallen och snubblar på Markus sko och slår bakhuvudet i dörren. Stackars lilla tjej. Hoppas på att oturen lagt sig nu när hon vaknar.

Efter det eländet ringer Markus och berättar att han ska jobba Lördag och Söndag så vår ensamma helg blir uppskjuten..

Så nu har jag backat till både mig och Ronja så följer jag med henne till Hunge där det var tänkt att hon skulle vara i helgen. Skönt att komma hem också, det blir så sällan numera.


Pappa har två kattungar som behöver ett hem ifall någon känner sig sugen, ska ta något kort i helgen så lägger jag ut bilder på de små söta.

Pratade med honom igår och han berättade att Puma flyttat ner till min farfar på byn, en dag bestämde hon sig för att flytta in och sen har hon blivit kvar där. Skönt för farfar med lite sällsap tycker jag :)


Bjuder på lite gamla bilder från Ronjas första tid :) Det är något förtrollande med bebisar :)


                    



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards