Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra Andersson - 28 juni 2013 20:44

Gör ett nytt försök att blogga då de srnaste dagarnas bloggsnde ibte funkat pga mottagningen..

Har haft en lång dag ute på gården med loppis och allt som där hör till.
Jösses vad mycket stök det är för en sån enkel sak. Men nu är iaf allt klart för imorgon och jag hoppas på många kunder :)

Igår flyttade lilla fröken KAJSA hem till oss. Just nubbor Ernst och hon i olika burar bredvid varandra så debska kunna lära könna varandra lite innan dom får bo tillssmmans.
Hoppas det går bra.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Sandra Andersson - 26 juni 2013 21:08

Då var vi tillbaka i Hunge igen. Hunnit med kaffe hos farfar, besök hos mamma och kikat förbi hos ninna med familj.

Nu sover barnen så sött och pelle sitter kvar och kikar på pettson och findus.

I morgon får vi hem vår nya faniljemedlem.
Vad det är får ni se i morgon :)


[Bild]

Av Sandra Andersson - 24 juni 2013 22:42

Ej aktiv i bloggandet på flera månader. Kan inte säga om det är pga att jag har haft mycket eller lite för mig :S
Men eftersom jag själv vet hur drygt det är när man ser fram emot att läsa någons blogg och de aldrig uppdaterar och efter att fått påbackning så ska jag bättra nu bättra mig.

Bla bla bla.. Här kommer lite bilder, de är ju det som är roligast att kika på..

Ovido - Quiz & Flashcards