Alla inlägg under mars 2011

Av Sandra Andersson - 31 mars 2011 20:36

Ännu en vecka som rusat iväg, imorgon är det Fredag och det ska bli skönt med några lediga dagar. På lördag ska vi åka till Stöde och hälsa på Margona med familj.

Hade mitt första lönesamtal idag viklet kändes vuxet, haha.


Vi har haft lillebror Pelle på besök i veckan då han haft praktik.

            


Nu duscha!!!

Av Sandra Andersson - 27 mars 2011 18:16

Söndag! Älskade söndag! Började dagen med sovmorgon, (och nej, inte för att vi ställt fram kl 1 timme) utanför att vi gjort en provisorisk rullgardin av överkastet. Ronja har nämligen vaknat med ljuset de senast veckorna och tycket att det varit morgon..

Sedan tog vi bussen in till stade och gick på loppis, hittade bara några klädesplagg till Ronja och ett metspö till Markus.

Så nu har vi bara myspys här hemma och väntar in kvällen, för jag är TRÖTT!!



Gårdagens busbilder :)

                             

Av Sandra Andersson - 27 mars 2011 18:16

Söndag! Älskade söndag! Började dagen med sovmorgon, (och nej, inte för att vi ställt fram kl 1 timme) utanför att vi gjort en provisorisk rullgardin av överkastet. Ronja har nämligen vaknat med ljuset de senast veckorna och tycket att det varit morgon..

Sedan tog vi bussen in till stade och gick på loppis, hittade bara några klädesplagg till Ronja och ett metspö till Markus.

Så nu har vi bara myspys här hemma och väntar in kvällen, för jag är TRÖTT!!



Gårdagens busbilder :)

                             

Av Sandra Andersson - 25 mars 2011 13:35

Eftersom jag åkte på magsjuka och min dator sa goodbye igår kväll när jag piggnat till så kommer här några bider från i onsdags då Looola var på besök!

          

Av Sandra Andersson - 25 mars 2011 12:24

Nu är en beställning från Nelly.se gjord :)


       

       

Vistt är jag elak som inte köpt nått till Markus? Hittade inget som passade så det får bli en annan gång ;)


Gick superbra på BVC, sputan gjorde ont såklart men gick över så fort den var ute igen. Det är inte direkt som när hon var bebis och två helt okända tanter håller i ett varsit ben och sticker. Klart man skriker då!

Så nu återstår bara att se ifall fröken får feber, skulle tydligen kunna ta upp till en vecka innan det hände!

Av Sandra Andersson - 25 mars 2011 11:23

 

                                             Grattis Marlene på din stora dag!


Av Sandra Andersson - 25 mars 2011 09:09

Idag är det ingen vila och ingen ro. Klockan 10.00 ska vi befinna oss på BVC i Brunflo för Ronjas 18 månkontroll.. Blir vägning, mätning och spruta..

 

Hoppas att det är en spruta som hon inte får feber av..


Har fortfarande inte fått något besked om lägenheten ännu, tycker det borde dyka upp snart.. Börjar att bli galen på att bo såhär nu, vill ha plats att röra oss och leka på och utrymma för att kunna gå undan och ha lite egentid en stund..

KOM IGEN NU ÖSTERSUNDSBOSÄDER!!!




Av Sandra Andersson - 24 mars 2011 13:35

Idag är jag trött, grining och har ont i min kropp. Min älskade Carola var och hälsade på igår, allt var bra förutom att jag hade en hemsk huvudvärk och var tött.

När hon skule gå till tåget kände jag att jag mådde fruktansvärt illa och fick gå på toa..

Så idag på min lediga dag är <Ronja på dagis och jag försöker pigga upp mig.

Hoppas på en bättre dag imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards