Alla inlägg under april 2016

Av Sandra Andersson - 7 april 2016 07:18

Tiden går sakta men ändå så oroligt snabbt.
Ni som står mig nära vet att det senaste 1,5 året varit upp och ner vända världen.
I allt det har våra fantastiska barn växt och blivit så stora och kloka. Tänk att min lilla Ronja fyller 7 år om bara 3 månader, hon är alldeles fantastisk, så hjälpsam och förstående.
Familjen har utökats med en liten lillebror och lilla Eddie har blivit storebror.
Han är nöjd och inte alls avundsjuk, jag tror att det helt enkelt beror på att han redan fått lära sig att dela på sin mamma med systrarna.
Mitt härliga yrväder Hedda, hon har alltid fullt upp, utvecklas i rasande takt. I bland är tjejerna mer ovänner än vänner men det hör ju till och vipps så är dom stora och den tiden är förbi.
Det kommer att bli fantastiskt att få följa dom under uppväxten och jag är så tacksam över att vi båda får vara med och se allt som händer och sker.

Ovido - Quiz & Flashcards