Direktlänk till inlägg 15 december 2016

15 december 2016

Av Sandra Andersson - 15 december 2016 10:47

Igår hade vi kusin lia på besök

Hedda är fortf hemma från förskolan..i torsdags möttes vi av en lapp -det går magsjuka hos oss så då vände vi och gick hem och har inte vågat oss dit ännu.
Jag vill inte ha magsjuka i jul. Måtte vi klara oss.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sandra Andersson - 3 augusti 2018 23:00

Att vara förälder till dom här fyra är som att vara en blandning av en duracellkanin, bläckfisk och superhjälte. Allt går lixom i 100 km i timmen. Att jag oftast somnar till när jag nattar eller att jag bara ligger raklång och njuter av tystnaden so...

Av Sandra Andersson - 14 december 2016 10:38

Idag har vi lånat kusin lia, hedda och lia har på efet initiativ städat både hedda och ronjas rum. Ordning och reda ? ...

Av Sandra Andersson - 1 november 2016 23:38

Lyxför oss att vi blev bjudna på Halloween kalS igår. Ungarna åt nuggets och strips i folärmer av spöken,häxor, pumpor. Busigt! En annan blev ju bjuden på kört och potatisgratäng! ? En annan fick ju stå för middagen idag ist. Fläskfilé gryt...

Av Sandra Andersson - 30 oktober 2016 18:27

Idag har vi faktiskt inte klivit utanför dörren. En som dag som de hela tiden varit något att göra men de känns som inget ändå blivit gjort ? Ronja som är så hjälpsam. När moltas vill vs i knä och mamma måste servera syskonen tar hon molt...

Av Sandra Andersson - 29 oktober 2016 21:30

Vilken dag. Det är verkligen inte en minuts lugn och ro när vi leker med Patricia och barnen. Mkt bråk och tjaffs men sååå mkt kärlek också. På måndag fyller hon år, min fantastiska vän och klippa. Hon förstår mig alltid, hon lyssnar alltid och hon...

Ovido - Quiz & Flashcards