Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Andersson - 22 februari 2013 20:26

Snacka om att jag är lycklig över att ha just pappa som pappa.
Ringer och beklagar mig över att det skitit sig med dammsugaren och tvättmaskinen och vem åker inte hit med en dammsugare och tvättmaskin.
Väl här lagar han dammsugaren så den han hade med sig fick följa med hem igen.
Lyckas också laga tvättmaskinen och lämnar såklart den andra som reserv.

Jag har verkligen världens bästa pappa.
Omtänksam till 100 %
Det var dessutom så trevligt att få träffa honom.
Stor eloge till pappa idag.

Jag älskar dig.



Bilderna är på Ronja som bebis och Hedda nu. Sötnosar!

Av Sandra Andersson - 22 februari 2013 13:53

Nu har vi en ny polare på gården! Som vi har längtat efter snögubbesnö!

Av Sandra Andersson - 19 februari 2013 18:32

Då tar jag och Ronja oss en myskväll framför en gilm vi inte sett Lorax!
Hoppas att den är bra ;)
Myser till det gör vi med Billys och festis, mums!

Va jag älskar denna skit ongen!

Av Sandra Andersson - 17 februari 2013 12:12

Igår hade jag mycket trevligt sällskap av Veronica då våra pojkar var ute på svensexa.
Vi åkte Bob i backen och mös framför tv:n.
Nu väntar jag på att Isak, Markus och Veronica ska vakna till liv så jag får höra vad gårdagen hade stt bjuda på :)

På bilden leker Robja och Veronica doktor och är på ultraljud och kikar på bebisen i Ronjas mage. Haha :)

Av Sandra Andersson - 15 februari 2013 15:22

 

Maja och liten Hedda

      

Hedda och morfar

 

Älskade Ronja

                      Pia och Hedda ska till och öppna julklapp :)         

Kanske världen snyggaste kille!

      Lia och Linus  

Små tossiingarna..

    Julen 12

 

Dessa snyggingar tittade förbi på julafton

    Ronjas dokskåp som tomten kom med   Carola och ungarna myser   Linus Lia, Ronja och Hedda    


Några bilder från kameran bjuder jag på idag :)

Av Sandra Andersson - 14 februari 2013 23:55

Vilken känsla det var att få träffa prästen idag. Planera allt, det som ska fixas, det som är klart och hur vi vill att allt ska vara.
Det bästa var att gå höra på när Markus sa efter prästen, de är stora orden som ska sägas.
Det var så härligt och mitt hjärta slog ett extra slag.
Själv hade jag svårt att få ut mig orden för mitt i allt så gick det upp för mig och jag kände helt plötsligt vad verkligt det var. Nu är det på riktigt. Och nästa gång jag upprepar de orden så är vi man och hustru.
Vilken känsla. Helt obeskrivligt.

Från första ggn jag såg dig, visste jag att du var mannen i mitt liv.



Av Sandra Andersson - 13 februari 2013 15:40

Älskade unge!

Av Sandra Andersson - 13 februari 2013 11:44

Det finns ett band mellan mor och dotter som är starkare än den starkaste björntråden.

Jag tror inte jag förstod det innan mina döttrar kom till världen. Förrän då insåg jag vilken oändlig och obeskrivlig kärlek det kan finnas människor emellan.

Den omsorg och omtanke en mor ger sina barn, den rädslan och oron som finns inom en än större än vad jag någonsin kunnat föreställa mig.

Jag har fått gåvan att uppleva detta mirakel ett barn är. Att veta att jag aldrig kommer behöva vandra ensam, att alltid få ha dessa varelser vid min sida.

Det är lycka på högsta nivå att få ta del av detta.
Att få ta del av livet, av de livet jag skapat.
Det lilla livet som från ett frö ska utvecklas till en egen stark individ.

Livet är inte alltid så enkelt som det ser ut.
Många känslor, tårar och framförallt motgångar kommer att stå till mötes på livets gång.

Jag ska stötta i lycka och sorg.
Jag kan inte lova att det alltid blir rätt, men jag skall göra mitt bästa.

Precis som min mor alltid gjort för mig.

Älskade barn: ni är min styrka, min största lycka.
Jag älskar er i all oändlighet.

Älskade mor: tack för att du finns. Tack för att du visat mig vad föräldraskap är.
Nu förstår jag vad du kämpat och kämpar för.

Du är min klippa.

Fortsätt vara stark och kom ihåg att alla har brister.

Din kärlek är besvarad.

//Från en dotter till en mor och från en mor till sina döttrar.
Ni är allt.

Ovido - Quiz & Flashcards