Alla inlägg under augusti 2011

Av Sandra Andersson - 24 augusti 2011 22:26

Åter i säng efter en lång men mycket härlig dag. Kortdag mellan 7.00 och 13.15 och sen vidare in till stan med älskling och Ronja i letandet efter kläder tillbegravningen på fredag. Åter hemma igen tog jag med mig Zeus och Pia på en helt underbar kvällspromenad på 2 timmar. Så skönt att bara få vara. 


Imorgon gör jag helt enkelt helg och tar några djupa andetag inför helgen. 

På fredag kväll hämtar mamma mig och lilla så åker vi till Hunge över natten. Hoppas på att vara lite utvilad till lördagen då vi åker till S-vall med mamma, Pelle & Maja och sover på hotel, myser och shoppar.

På söndag är det dags för en tur till Annika som skall göra klart älsklings tatuering och min efterlängtande "farmor tatuering" 


Farmors namnteckning och ett smycke jag fick i 20 års present av pappa och farfar som farmor haft. Det kommer bli superbra.

 

Och sist men inte minst, jag älskar dig Markus! <3

Av Sandra Andersson - 22 augusti 2011 20:50

Kanste dags att ta tag i skrivandet igen?

Det har gått upp och ner, i ner har inte funnits lust och i upp ingen tid.. Kommer en bildbomb snart för er som önskar.


Kan bjuda på några flummiga bilder sålänge:      

   

<3 Sandra

Av Sandra Andersson - 15 augusti 2011 21:11

   

Ovido - Quiz & Flashcards