Alla inlägg under februari 2014

Av Sandra Andersson - 22 februari 2014 15:38

Härligt väder ute och efter mycket lek somnade nästan lillan sittandes på pulkan.. trött fin tjej.
Ronja åker skoter för fulla muggar med Jerry. Lyckan är total!

Av Sandra Andersson - 22 februari 2014 15:35

Silla spionerar

Av Sandra Andersson - 19 februari 2014 16:32

Nytt år och det var länge sen jag skrev någonting.
Ronja är nu 4 år och längtar tills i juli då hon fyller 5 år. Min lilla tjej har blivit så stor. Tänk åren går så snabbt..

Hedda hon utvecklas från dag till dag och full rulle är det, hon är överallt och ingenstans och kräver full koll av oss då hon är mer över golv än på golv..

Och snart har jag och Markus varit gifta i 1 år och än så länge har vi inte bestämt hur vi ska fira det. Han är underbar min man och jag ser fram emot många år tillsammans med honom.


Ovido - Quiz & Flashcards