Alla inlägg under november 2012

Av Sandra Andersson - 16 november 2012 15:59

Nu när julen börjar närma sig så tänkte jag fylla på Ronjas önskelista,
Den bestod sen tidigare av :
Gitarr,
docka,
dockvagn,
pizza
och ett helt lass med godis.
Och nu följt av :
Lära gå vagn,
Katt,
Skridskor
Och rostmacka

För att reflektera över dessa saker så är min första reaktion: herregud vad tomten kommer tycka att vi är dåliga föräldrar som ger barnet så lite mat så hon måste önska sig det i julklapp! Nej, pizza ingår inte i traditionell julmat här så TOMTEN, en pizzeria besök vid senare tillfälle skulle vara nått att tänka på?
I övrigt, dockor har hon minst 10 st redan och två dockvagnar. Men vem kan få för många lixom?
Gitarren förstår jag då det är i stort intresse och hennes gått sönder.
Samma sak med lära gå vagnen, men behöver verkligen en 3:åring en sådan?
I försök att säga att lillasyster kunde få en och hon fick låna den blev det prompt: Nej!
Så ja, skridskor låter som en bra idé och angående katt så hör jag av mig bär jag tänkt klart angående den saken, tomten.

Älskade barn

Av Sandra Andersson - 6 november 2012 22:33

Vad jag är lycklig över min lilla familj

Ovido - Quiz & Flashcards