Alla inlägg under februari 2012

Av Sandra Andersson - 21 februari 2012 20:31

Jag är så trött, så trött.

Trött på människor i allmänhet.

Trött på de som står och pratar mitt framför rulltrappor eller stannar mitt i gatan för att säga heeeeej!

Trött på de som inte tålmodigt kan vänta i en kö, eller på de som inte alls kan släppa förbi någon i nöd.

Trött på bilförare som skiter fullständigt i att stanna vid övergångställen. (Minst 4 ggr om dagen svär jag till dessa månniskor när jag korsar vägen) med eller utan vagn så är det skitsamma.

Skitsamma, skitsamma, skitsamma..... 

Trött på människor som tar på sig för mycket, tex skaffar barn efter barn men inte varken vill eller ORKAR ta hand om dessa..

Och trött på människor som ens bryr sig om att lägga sig i andras liv... Typ som jag just nu..

Åååh, sälla människor. Försök bara vara en god medmänniska!



     

Ovido - Quiz & Flashcards