Alla inlägg under oktober 2011

Av Sandra Andersson - 13 oktober 2011 20:53

Hela dagen ha gått i tron om att det är fredag, hela känskan "helg" har krupit över mig hela dagen.. Ack nej, upp och hoppa imorgon med. 

Lilla Frejlis kommer och är hos oss fredag-lördag, ska bli supermysigt och Ronja lär vara dunderglad över sällskap och lekkamrat :) 


Här om dagen var vi med Markus arbtskamrat och barn till klocktornet här i Brunflo, hur läckert var inte det? 

Vågade mig upp i bäcksvart stentrapp inne i muren som dessutom var brant, ojämn och trång. Men utsikten och upplevelsen var perfekt för en grå dag :) 

Och till råge på allt fick jag uppleva ett lik i en grav, eller ben från ett lik iaf som man kan se emellan två stenar som glidit isär :S Uuuh.. 


Av Sandra Andersson - 9 oktober 2011 20:44

Länge sen jag uppdaterade nu, dumma mig... 

Allt är som vanligt, jobbar, är mamma och bara njuter av livet och tar vara på alla fantastiska ögonblick i vårt liv. 


För tillfället ligger lilla och sover och älskling i soffan och nördar nyinköpt tvspel... Undrar va han kommer pyssla med framöver måtro?

Jag själv funderar på livet och har gjort beställningar på fotoförstoringar av blandannat denna vackra bild, 


 

Varit upp på badet med mormor och maja på förmiddagen så är lagomt trött och gosig inför jersey shore ikväll :) 

Har också haft Piath på middagsbesök, så mysigt att ha henne här! <3



Av Sandra Andersson - 9 oktober 2011 20:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards