Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Andersson - 23 januari 2013 08:08

Mysmorgon i sängen med björnens magasin! <3

Av Sandra Andersson - 23 januari 2013 08:08

Mysmorgon i sängen med björnens magasin! <3

Av Sandra Andersson - 22 januari 2013 12:02

Idag kör vi på mys! Passar på att träna på lite engelska med stora tjejen!

Igår hade vi trevligt besök av Veronica. Det märks att man inte ses så ofta när det inte är tyst en sekund från att hon kommer tills hon går.
Det finns ju såå mycket att prata om!

Av Sandra Andersson - 17 januari 2013 07:15

Jaha.. Torsdags morgon 7.08 Båda barnen sover sött och själv är jag klarvaken.

Ute är det 22,9 grader kallt och jag såg genom fönstret en pojke springa förbi.. Hade väl bråttom till bussen eller så..
Minns så många gånger man själv sprungit i kylan och hur jobbigt det är.. Stackarn..

Av Sandra Andersson - 15 januari 2013 10:03

Morgonmys :)

Av Sandra Andersson - 12 januari 2013 17:21

Nytt år sedan jag skrev sist. Vad underbart år jag fick.
Min älskade unge blev storasyster och jag tvåbarns mamma!
Dessutom fick jag en efterlängtad ring på mitt finger. Åh, vad jag älskar min prins!
Och 2 små vackra syskonbarn kom till världen och jag fick äran att vara gudmor till lille mannen. Jag älskar er härliga ungar!

Nu börjar vi promenera in i 2013. Detta året kommer även det att bli helt makalöst bra. Det vet jag.
Vänta ni bara!


Ovido - Quiz & Flashcards