Direktlänk till inlägg 28 oktober 2016

28 oktober 2016

Av Sandra Andersson - 28 oktober 2016 07:59

God morgon ! :) Ronja har traskar i väg till skolan. Efter gårdagens händelser då en 12 årig pojke i torvalla inte dök upp på varken skolan eller i hemmet övervägde jag att gå med henne. Nu gjorde hon sällskap med två kompisar så dom fick få ensamma. Jag brukar alltid hs kontakt med Ronja när hon kommer fram eller i telefon hela vägen. Men de känns ändå nervöst. Jag skulle bryta ihop om.hon skulle komma bort som den pohken. Usch.

Idag blir det bara mysdag. Pojkarna är snoriga så någon fc blir det inte för oss..

Igår år vi nyttigaste middagen. Pannkakor med sirap och glass. I bland får man röka till det.
Det är tur vi har Pelle som kommer till undsättning varje gång ungarna vill hs pannkaka. Jag kan inte steka pannkakor. Bara åt inse fakta...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 3 augusti 2018 23:00

Att vara förälder till dom här fyra är som att vara en blandning av en duracellkanin, bläckfisk och superhjälte. Allt går lixom i 100 km i timmen. Att jag oftast somnar till när jag nattar eller att jag bara ligger raklång och njuter av tystnaden so...

Av Sandra Andersson - 15 december 2016 10:47

Igår hade vi kusin lia på besök Hedda är fortf hemma från förskolan..i torsdags möttes vi av en lapp -det går magsjuka hos oss så då vände vi och gick hem och har inte vågat oss dit ännu. Jag vill inte ha magsjuka i jul. Måtte vi klara o...

Av Sandra Andersson - 14 december 2016 10:38

Idag har vi lånat kusin lia, hedda och lia har på efet initiativ städat både hedda och ronjas rum. Ordning och reda ? ...

Av Sandra Andersson - 1 november 2016 23:38

Lyxför oss att vi blev bjudna på Halloween kalS igår. Ungarna åt nuggets och strips i folärmer av spöken,häxor, pumpor. Busigt! En annan blev ju bjuden på kört och potatisgratäng! ? En annan fick ju stå för middagen idag ist. Fläskfilé gryt...

Av Sandra Andersson - 30 oktober 2016 18:27

Idag har vi faktiskt inte klivit utanför dörren. En som dag som de hela tiden varit något att göra men de känns som inget ändå blivit gjort ? Ronja som är så hjälpsam. När moltas vill vs i knä och mamma måste servera syskonen tar hon molt...

Ovido - Quiz & Flashcards