Alla inlägg den 27 oktober 2016

Av Sandra Andersson - 27 oktober 2016 08:18

Vi har skickat iväg mitt stora hjärta Till skolan, hon går själv. På eget bevåg. Hon gör sällskap med två kompisar som bor två hus bort.
När jag skumle välja om hedda skulle gå 8-13 eller 9-14 på dagis säger Ronja, ta 9-14 för annars kommer jag aldrig att få gå själv.
Plötsligt blev hon stor min lilla bebis. Självständig.
Hon fick välja. Vissa dagar hämtar jag henne, vissa dagar pratar vi i telefon hela vägen. I morse fick jag

Bra träning.

Jag , eddie och moltas ska promenera och posta brev och handla för några dagar. Hedda önskar popcorn till fredagsmys.

Alltså hur man ungarna att äta ordentligt när.man ställt mat på bordet ? Det är ett ständigt ätande annars ist.. nu kommer trollen med baguett och tacobröd..

Nuska vi klä på oss och lämna trolljäntan på dagis ?

Ovido - Quiz & Flashcards