Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Andersson - 13 februari 2013 11:40

Vad jag är glad över mina små prinsessor. Dom gör mig så lycklig var dag!

Imorgon är det alla hjärtans dag och när om inte då passar det perfekt med vigselsamtal?
Vad trevligt det ska bli!
Bara 18 dagar kvar nu :)

Av Sandra Andersson - 12 februari 2013 11:48

Grötfrukost! :)

Av Sandra Andersson - 11 februari 2013 10:16

Tänk att så små saker kan göra en glad!
När jag kånkade in vagnen under bussen klev chauffören ut och hjälpte mig med den. Det är så härligt med människor som hjälper till!
Eloge till honom och de utländska som bor i Nälden som aldrig tvekar att ge en hjälpande hand!
Det måste vi svenskar bli bättre på!

Varit på BVC i Krokom på rutinkontroll med Hedda. Hon följer son kurva och utveckling för sin ålder.
Så skönt!

Av Sandra Andersson - 10 februari 2013 17:38

Vilken härlig dag vi haft.
Nyss hemkomna från skridskoåkning och pizzeria besök!
Nu ska jag och fröken Ronja mysa ner oss i soffan och kika på Lotta flyttar hemifrån som jag kollade så mycket på när jag var liten.

Igår hade vi myspys med räkmackor :)

Av Sandra Andersson - 7 februari 2013 15:26

24 dagar kvar till stora dagen.
Längtan!

Av Sandra Andersson - 7 februari 2013 15:22

En Lugn och härlig dag har jag haft här hemma.
Ronja och Markus har varit på storsjöbadet och jag och liten har haft lite kvalitetstid och tagit han om städningen i lugnan ro.

Med hem kom några nya växter och 5 fina fiskar som flyttar in i akvariumet.
Så mysigt!

Av Sandra Andersson - 4 februari 2013 19:10

Ni har väl inte glömt programmet Rädda Joppe?
Jag och stora fröken sitter nermysta i soffan och kollar på det :)
Härliga gamla minnen när man själv var liten och satt och mös vid det :)

Har haft fint besök av Moa och Marlene också. Druckit kaffe och fikat.
Kul när folk tar sig tiden att komma fast det är så långt att åka numera :)

Av Sandra Andersson - 3 februari 2013 22:22

Borta bra men hemma bäst!

Märks att det är slitsamt att vara på vift när båda barna sover innan kl 8 och man själv slumrar till företa ggr under ett avsnitt innan kl 9.. Haha.

Helgen har dock inte alls bara varit slitsamt utan mycket härlig. Träffat hela fam utom pappa och farfar men det gjorde vi ju förra helgen.

Tack Linus och Lena för att vi fick komma. Det var så trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards