Alla inlägg under mars 2011

Av Sandra Andersson - 20 mars 2011 22:16

Godkväll! Äntligen hemma igen! Nu låter det som att vi haft en hemsk helg men nejdå, bara det att ordspråket, "borta bra men hemma bäst" stämmer så bra på mig.

Nu är jag färdig för dagen, Ronja sover och Markus står i duschen så snart blir det att göra natt så vi orkar med morgondagen!


       


Av Sandra Andersson - 18 mars 2011 12:26


Efter ett trevligt besök av Margona och Freja tar vi nu oss en tupplur innen det bär av in till staden och tåget vidare till Söderhamn!

  

Allt packat och klart, ska bli härligt med en liten resa! :)

Av Sandra Andersson - 18 mars 2011 09:01

God morgon!

Dagen göra är:

  • Packa klart
  • Städa
  • Handla färdkost
  • Leka med Freja och Margona
  • Åka till Ronjas FAMMO!

Hemma igen på söndag :)


Några bilder från i onsdags!

                                   


Pia mailade några bilder från December :)

          

Av Sandra Andersson - 15 mars 2011 20:25

Sol i hjärta och sinne, sol var eviga dag.

Såger som sjunges där inne, så att man blir glad!

Jag säger då det, storsjung på dagis idag och klart att de fastnar på hjärnan.

I stort sett varje dag går jag från jobbet med en barnsång på hjärnan vilket är mycket härligt och får mig på superhumör.


I natt får jag sängen för mig själv då älskling åkte till Jimmy över natten. HÄRLIGT!


Nu jobb Onsdag & torsdag sedan helg då vi skall åka till Ronjas fammo och hälsa på, vilket ska bli så underbart.




Av Sandra Andersson - 13 mars 2011 13:22

Äntligen har jag börjat uppskatta helgerna igen. Visst var det otroligt skönt att vara hemma med Ronja den tiden jag var det men ändå saknar man att känna att "nu är det helg".


Idag har vi varit upp på badet och badat. Hade dock inte kameran med mig så har inga bilder att bjuda på.


  



Av Sandra Andersson - 12 mars 2011 20:02

Helt underbar middag igår på Eastern, middag för 4. Så nu är vi fattiga men det var lätt värt pengarna.



Det var så härligt att se dessa 3 grabbar tillsammans!


  

Av Sandra Andersson - 11 mars 2011 11:40

Ledig idag, hela familjen. Fick hämta Ronja tidigt på dagis igår för de trodde att hon kunde vara på väg att få magsjuka men det är då inget fel på henne inte! Skönt! Så idag blir det in till Östersund för att äta mat på Eastern tillsammans med Markus småbröder, Charlie och William :) MUMS!


  Ronja ligger sött i vår säng och jag själv ska nog passa på att städa lite eller kankse bara koppla av en stund..?

  


Äntligen har vi hamnat på plats 1 på  Östersundsbostäder, står nu och blir utredda på en 4:a så hoppas, hoppas, hoppas att inget går snett nu!!


Av Sandra Andersson - 3 mars 2011 17:51

Ohejåhå! Snart helg igen, Ronja och jag åker till Hunge, Ronja över helgen och jag över natten då jag och Carola ska gå på bio på lördag kväll och Markus åker till Mora och kollar på Vasaloppet!


Måste säga TUMMEN UPP för det underbara väder vi haft i veckan men också TUMMEN NER för dageno oväder, vi trotsade på att gå ut en sväng med barnen men antingen grät de ellertog skydd mot snön som flög raklt in i ansiktet på dem! Så nej, vackert väder vill vi ha!


        


Ovido - Quiz & Flashcards