Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Sandra Andersson - 26 oktober 2010 21:15

Har jag fått hörsel som en hund eller väggarna som blivit tummare? Tycker numera att jag hör allt grannarna pysslar på med, underligt med tanke på att jag aldrig förr la märke till det..


Har varit en superdag, allt har gått galant + att korten på Ronja äntligen kommit! Så jag längtat och så fina dom var! Kommer en bild så smångom :)


Ronja ligger nu och gnyr i sängen och verkar inte sova så vidare bra.. Jag hoppas verkligen inte att hon blir sjuk igen nu när hon änligen blivit helt frisk efter alla dessa veckor.

Imorgon kommer Carola och jag längtar så!


Bjuder på en bild på tatton jag gjorde i sommar för er som inte sett den ännu. Har ju lovat det. Serdock lite annorlunda ut nu, bilden är tagen samma dag :)


  



Av Sandra Andersson - 26 oktober 2010 09:21

Godmorgon alla glada! Nu har jag varit och lämnat min ängel på dagis, det börjar gå väldigt bra för henne, hon trivs och gråter inte allt för mycket när jag lämnar henne. Hoppades på att få samtal från dagis att jag behövdes men verkar inte vara så. Attans.

Min söta granne Christaina ropade in genom balkomgdörren igår och berättade att hennes hundar hade hittat en skelett som dom mycket gärna  ville rulla sig i och tyckte att jag skulle gå och kolla på det. Så idag promenerade jag ut på gräsmattan och jaja, usch så äckligt.. Lägger in några kort på det, vad han det vara?


Nu är det även ändrade planer inför hw, vi skiter i det! Till helgen ska jag och Markus ha en alldeles egen lugn helg tillsammans och Ronja ska till Hunge och leka med momma och familjen. Har bestämt att vi ska gå på bio och ut och äta något gott, det ska bli så himla skönt!


  


      


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards