Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sandra Andersson - 21 oktober 2010 13:33

Äntligen börjar jag känna mig som en människa på två ben igen och inte en slimig degklump.. 

Vaknade igår och kände hur hela megen knöt ihop sig, kändes tillofrån som att jag hade en hel kull med barn i magen. Otäckt!

Hela gårdagen bestod av att ligga på soffan och må som en skit.

Är så himla lycklig att jag mår bättre idag, känslan av att vara tumlad i timmar och orkeslös börjar släppa och har tillomed fått i mig en macka, en banan och duschat!


Nu längtar jag bara efter att få hämta migg lilla hjärta på dagis och hoppas att hon inte visat gågra tecken på att bli magsjuk.

Verkar som att allt kommer i omgångar, vilket är skönt på ett vis men det betyder att det alltid är någon av oss som är sjuk.. Usch, alla dessa dagissmittor alltså..


      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards