Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Sandra Andersson - 19 oktober 2010 10:41

Ooh, sitter nu och tar det lugnt medan två gubbar donar med (ventilerna, eller vad det heter?) i lägenheten Det borras och skriks, mycket roligt att kolla på, haha.

Ronja är på dagis och jag sitter och tar det lugnt, har badat i lugn och ro och städat lite. Men nu längtar jag bara efter att få hämta gumman och att älskling ska komma hem. Även fast det är sköt att vara ensam hemma så känns det onödigt på nått vis..


I helgen ska vi åka till Trången och mysa, det ska bli så skönt!


Sitter och lyssnar på mysik och så kommer katy perry- teenage dream upp och jag kan inte släppa killen som sjunger den låten på youtube, haha. http://www.youtube.com/watch?v=lm_n3hg-Gbg 

Jag blir så himla partysugen när jag nu för en gångs skull kan lyssna på hööög musik, längtar som in sjutton efter Hw!


Nej ju ska jag sluta dryga och göra någonting vettigt!


   Weei!


 

   Vår lilla älskade kissekatt :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards