Direktlänk till inlägg 24 november 2010

24 november 2010

Av Sandra Andersson - 24 november 2010 14:41

Äntligen funkar internet som det ska och jag kan blogga! Har varit och hämtat lillan på dagis i detta snöväder som vi har.

Nu är det vinter, kallt, halt och alla struntar i att plocka upp bajset från sina hundar! Men jag älskar den ändå!


Iadg har jag gjort ett försök att göra jul här hemma eftersom jag inte kommer att ha tid till helgen. Dock gick det inte så vidare bra då jag inte hittar allt jag behöver i vårt förrådskaos! Får bli ett nytt försök när jag har tid.

Vi ska ju fira jul bara vi denna jul + att Wille kankse ska fira med oss. Spännande ska det bli!


Till helgen kommer mina tre kära, Pelle, Maja och Carola hit. Kommer att bli tråångt i vår lilla lägenhet men det ska funka har jag bestämt! Hoppas att bastum är ledig på fredag så ska vi basta och på lördag blir det bio i staden. Ska bli supermysigt!


Helgen som var begav jag och Ronja oss till Hunge, passade på när ändå Erik var här. Hade en mycket trevlig helg och fick träffa hela familjen.


                                


 

Lovade ju att lägga upp ett kort på Ronja som jag helt glömt men såg nu att Maja tagit kort på kort, så varsågod!

  


Igår när Markustränat klart tog vi oss ett bad, mycket mysigt! Älskar att bara kunna gå upp på badet om man har lust!


        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 3 augusti 2018 23:00

Att vara förälder till dom här fyra är som att vara en blandning av en duracellkanin, bläckfisk och superhjälte. Allt går lixom i 100 km i timmen. Att jag oftast somnar till när jag nattar eller att jag bara ligger raklång och njuter av tystnaden so...

Av Sandra Andersson - 15 december 2016 10:47

Igår hade vi kusin lia på besök Hedda är fortf hemma från förskolan..i torsdags möttes vi av en lapp -det går magsjuka hos oss så då vände vi och gick hem och har inte vågat oss dit ännu. Jag vill inte ha magsjuka i jul. Måtte vi klara o...

Av Sandra Andersson - 14 december 2016 10:38

Idag har vi lånat kusin lia, hedda och lia har på efet initiativ städat både hedda och ronjas rum. Ordning och reda ? ...

Av Sandra Andersson - 1 november 2016 23:38

Lyxför oss att vi blev bjudna på Halloween kalS igår. Ungarna åt nuggets och strips i folärmer av spöken,häxor, pumpor. Busigt! En annan blev ju bjuden på kört och potatisgratäng! ? En annan fick ju stå för middagen idag ist. Fläskfilé gryt...

Av Sandra Andersson - 30 oktober 2016 18:27

Idag har vi faktiskt inte klivit utanför dörren. En som dag som de hela tiden varit något att göra men de känns som inget ändå blivit gjort ? Ronja som är så hjälpsam. När moltas vill vs i knä och mamma måste servera syskonen tar hon molt...

Ovido - Quiz & Flashcards