Alla inlägg den 15 november 2010

Av Sandra Andersson - 15 november 2010 12:03

Sitter nu med en liten febrig men någolunda pigg flicka i famnen som nyss upptäckt att mormor lämnat en massa nya böcker till henne. Erik och mamma var snälla och kom hit med med ny säng, byrå och bokhylla till Ronjas rum som dom annars skulle ha slängt. Tack tack, nu ska jag bara inhandla några korgar till alla sakerna.

Sedan åkte vi upp på badet :)       


Var tvungen att ringa och avboka jobbet idag då Ronja fick feber i natt.. Hoppas att hon blir bättre under dagen så jag kan meddela att jag kommer imorgon!

   Sitter och myser med lilla kaninen jag fick av Simone i födelsedagspresent :)


     Tesatar glasögon, kanske skulle ta och skaffa ett par? Vad tycker ni? Oranga, gula, gröna? Jag testade dom alla ;)



Ovido - Quiz & Flashcards