Alla inlägg den 8 november 2010

Av Sandra Andersson - 8 november 2010 10:20

Har varit och lämnat Ronja på dagis, hade beslutsångest om hon inte skulle få vara hemma i stället men efter en natt med väldigt dålig sömn så kände jag att jag måste få ta det lugnt en stund just denna dag.. Ska ta mig ett varmt härligt bad, är frusen som få..


Igår när jag la mig för att sova rullade tankarna i huvudet och jag kände att jag inte längre kan förstå hur jag kunde tycka att det var så skönt att bo ensam. Jag älskar att vakna varje morgon med vetskapen om att jag har någon som vandrar hand i hand med mig genom livet. Jag är så lycklig att jag har Markus och att veta att han alltid finns för mig.


  


Efter dagis kankse det blir till att leka med Emelie och Leah. Hoppas hoppas!


Eftersom det blev så att jag följde med Ronja till Hunge förra helgen då Markus var tvungen att jobba så funderar jag på om jag ska överraska Markus till helgen med lite mys för oss själva, får se vad som händer!


Nu måste jag ta ett bad innan jag fryser fast..

      

Ovido - Quiz & Flashcards