Alla inlägg den 7 november 2010

Av Sandra Andersson - 7 november 2010 20:20

                                              

För tillfället känns allt tungt och jag har tusen tankar som snurrar i mitt huvud, hela dagen har kännts som att jag har varit i en bubbla av känslor.

Även fast jag är lycklig så känns det idag som att jag har en tung sten innom mig.

Jag vet att jag har all rätt att gråta och känna mig ensam, just idag, just imorgon och några dagar därtill. Jag vet att det blir bättre och att jag känner mig glad igen.

Imorgon är det 1 år sedan min ängel i himlen lämnade oss, min förebild, min vackra älskade farmor.

Jag kan inte släppa saknaden jag känner efter dig, inte alla minnen som finns kvar innom mig och inte den sista gången jag kramade dig. Jag minns dem med lycka och jag är glad för allt du gjort för mig i mitt liv.

Det känns som en evighet sedan jag såg dig, men jag vet att du kommer i mina drömmar när jag behöver dig mest.

Jag önskar bara att jag en dag får hålla om dig igen och att få se dig lycklig och frisk. Jag älskar dig farmor.


  



Ovido - Quiz & Flashcards