Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sandra Andersson - 3 oktober 2012 21:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Andersson - 3 oktober 2012 21:26

Nästan ett år sedan jag la ner bloggandet pga total bloggtorka och olust. Så känner att det är på tiden att ta tag i det igen.

Så vad har hänt sen dess?
Jo, den 3/3 tog jag och min älskade sambo tag i vår förlovning som vi länge sagt att vi skulle göra.
Samma dag som vi testade och beställde ringarna var vi på ultraljud för vårt nyaste tillskott i familjen som kom till oss den 27:e juli. Efter 9 extra dagar av längtan.
Jag har fått två helt underbara syskonbarn och fått äran att bli gudmor till teds lilla prins. Det är starkt och känns i hjärtat.
Det senaste stora som hänt är vår flytt som vi just nu genomgår och som är en stor del av anledningen till att jag börjat blogga igen, då jag lämnat tryggheten i Brunflo lite och flyttat en liten bit längre bort från familj och vänner.

Så blandade känslor, efter ett år av mycket kärlek. Varsågoda att ta del av mitt och min familjs liv ännu en gång.

För min stora tjej har det också varit en händelserik tid,
Vid midsommar sa fröken att hon skulle sluta med nappen. Vi var då i slottet, mammas stuga. Ronja hängde upp sina nappar i det vackert blommande äppelträdet och från den dagen har hon varit nappfri.
Hon har också slutat med blöjan nattetid och blivit storasyster.
Mammas stora duktiga tjej, vad jag älskar dig!

Bjuder på lite bilder från tiden ni missat. Varsågoda :)

Av Sandra Andersson - 3 oktober 2012 21:21

Nästan ett år sedan jag la ner bloggandet pga total bloggtorka och olust. Så känner att det är på tiden att ta tag i det igen.

Så vad har hänt sen dess?
Jo, den 3/3 tog jag och min älskade sambo tag i vår förlovning som vi länge sagt att vi skulle göra.
Samma dag som vi testade och beställde ringarna var vi på ultraljud för vårt nyaste tillskott i familjen som kom till oss den 27:e juli. Efter 9 extra dagar av längtan.
Jag har fått två helt underbara syskonbarn och fått äran att bli gudmor till teds lilla prins. Det är starkt och känns i hjärtat.
Det senaste stora som hänt är vår flytt som vi just nu genomgår och som är en stor del av anledningen till att jag börjat blogga igen, då jag lämnat tryggheten i Brunflo lite och flyttat en liten bit längre bort från familj och vänner.

Så blandade känslor, efter ett år av mycket kärlek. Varsågoda att ta del av mitt och min familjs liv ännu en gång.

För min stora tjej har det också varit en händelserik tid,
Vid midsommar sa fröken att hon skulle sluta med nappen. Vi var då i slottet, mammas stuga. Ronja hängde upp sina nappar i det vackert blommande äppelträdet och från den dagen har hon varit nappfri.
Hon har också slutat med blöjan nattetid och blivit storasyster.
Mammas stora duktiga tjej, vad jag älskar dig!

Bjuder på lite bilder från tiden ni missat. Varsågoda :)

Av Sandra Andersson - 3 oktober 2012 18:41

Äntligen Börjar de hända nått i flytthögen! Bara sisådär hundra lådor kvar...
Gud så skönt det ska bli när den är borta och jag kan börja inreda lekrummet ist.

Besiktigade lägenheten i måndags så nu är vi helt och hållet näldenbor.
Känns såååå himla skönt!

Nu ska jag bara njuta av detta och gosa med mina små!

Ovido - Quiz & Flashcards