Alla inlägg under juli 2015

?

Av Sandra Andersson - 25 juli 2015 21:41

Underbara små liv

Ronja är så fantastiskt duktig på att hjäpa till och så omtänksam mot sina syskon.
Eg så är det ibte mig hon hjälper utan hon gör det med kärlek till sina syskon.
Här myser hon med sjuk liten lillebror

Av Sandra Andersson - 19 juli 2015 18:23

Så jävla skönt att vara hemma, ikv ska jag ta ett bad i mitt badkar, sitta i min soffa och lägga mig i min säng!!

Av Sandra Andersson - 16 juli 2015 15:16

Vi myser i slottet

Av Sandra Andersson - 13 juli 2015 07:42

Yeeey! Tösen har tappat sin första tand!! :)

Av Sandra Andersson - 12 juli 2015 07:38

Haha. Lätt att fota 4 ongar!

Robin och emelie hade fixat att fint kalas till lille lucas.
Och tillomed vädret blev kanon!

Tröttsamt att vara på kalas

Av Sandra Andersson - 10 juli 2015 21:55

Alltså sovande barn e bland de sötaste som finns

Av Sandra Andersson - 10 juli 2015 21:21

Härliga 10 juli, regnet har öst ner, kalla vindar har blåst.. Men lika glad är jag för det för idag är min födelsedag. 24 år sedan jag kom till denna planet. Jag vet att jag fortf är ung men känner mig ändå lite gammal.
Markus sa Idag, tänk att du var 16 när vi träffades.. Och ja, gud vad åren sprungit iväg sedan vi träffades första ggn han och jag. Min kärlek, min lycka.
I morgon ska vi på 1-årskalas. Min brorsson Lucas som gav mig äran att födas på min födelsedag. Vem kunde få en bättre present än en brorsson?

Flickorna ska ha sina nya klänningar och eddie ska vara kalasfin med jeans och farfars skjorta. Kommer säkerligen något fint foto i morgon.
Ska bli fint att se alla kusinerna samlade (händer dock väldigt ofta) men det är ju såå
såå kul :)



Detta ska eddie ha på sig

Ovido - Quiz & Flashcards