Alla inlägg under september 2014

Av Sandra Andersson - 7 september 2014 12:53

Köpte färg och tavla på dollar igår som nu står på tork. Nu fattas bara bebis handavtryck :)

Av Sandra Andersson - 6 september 2014 19:08

Jösses.. Slut som artist. Först mysfukost hos mamma, Dollaratore, fika hos lillebror i Brunflo, dundergod middag: bakpotatis, röror och salla och nu mysa.

Köpte ramar till några foton på mina fina prinsessor.
Nu vill jag flytta så jag kan sätta upp dom på väggen ?

Av Sandra Andersson - 6 september 2014 08:36

Hur kul är det att läsa en massa text? Nej tack!
Eftersom jag inte varit så duktig på att blogga så fär ni lite bilder att kika på :)

Vår katt Silla flyttade till oss från Robin och Emilie, hon skulle egentligen bara va hos oss ett tag men det blev så att hon stannade.
Fick en kull på 5 friska välskapta kattbebisar. 3 hanar och 2 honor. Flickan till höger stannar hos oss och har fått namnet Myran.

Nyfärgat hår. Snygging.

Av Sandra Andersson - 6 september 2014 08:24

Tänk att jag får uppleva detta igen. Jag/vi är bara början på en lång resa.

Har inte några fler bilder efter v 28. Ska ta tag i det och uppdatera er :)

Av Sandra Andersson - 6 september 2014 08:15

Lördag morgon. Lugnt och skönt, barnen leker på rummet, markus sover och jag njuter under varmt täcke innan jag tvingas kliva upp.
Väntar på att klockan ska gå, 9.30 har vi blivit bjudna på mysfrukost hos mamma för att sen åka till Svenstavik på Dollaratore.
Önskar jag kunde köpa lite gardiner och prylar till lägenheten men jag har lyckats glömma vad det är för färg på väggarna...


Bild från här om dagen. Heda och Bosse

Av Sandra Andersson - 4 september 2014 20:01

Så fruktansvärt trött.. Efter ett långt sommarlov har vi återgått till rutinerna, skola/dagis, jag och barnen..
Känns som jag har 1000 saker jag måste göra och 1000 saker jag önskar jag hade tid att göra. Sakta men säkert tömmer jag eftersom sådant som vi egentligen inte behöver och packas i påsar/lådor.
Flytten är nära nu, 58 dagar och bebis ankomst 74 dagar. Jag hoppas bebis vill stanna och gotta sig såpass att jag hinner komma någorlunda till rätta innan.

Har ingen nyare bild.. v 30 nu..

Ovido - Quiz & Flashcards