Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sandra Andersson - 1 april 2011 21:01

Idag 1:a april sitter jag nu i skrivande stund med huvudäerk och nackvärk, h huvudvärk av anledning att förkylningen lätt smyger sig på och nackvärk pga våra nya kuddar som älskling inhandlade för några dagar sedan..

Nu förtjänar jag helg! Lugn och ro ochtyst omkring mig. Vissa dagar funderar jag på hur min mor har stått ut under dessa år, först 8 h på dagis och sedan komma hem till ett hus fullt av barn, med vänner och oliv. Hela hallen full med kläder och skor som vi av okänd anledning bara sprungit ifrån.

Det måste vara för att hon älskar sitt jobb och sina barn precis så mycket som jag.

Och just idag har mina tankar gått till min älskade mor, för idag är hennes dag. GRATTIS på födelsedagen mamma!

 

Härligt med fredagsfika idag, Tack Laila :)

  


Efter jobb och dagis var vi på promenad och ute och lekte en stund på gården i det fina vädret,

         


Och efter middag hade vi lite kvällspyssel innan det var dags för välling och sova!


           

Nu när lillan ligger sött i sängen och sover ska jag ta det lugtn och mysa med älskling vid tv:n och sedan upp tidigt imorgon och åka till STÖÖÖÖDE!!


Natti

Ovido - Quiz & Flashcards