Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Sandra Andersson - 14 februari 2011 20:07

Glad alla hjärtans dag allesammans!   

Idag har lillan av någon anledning varit arg, imorse när vi klev upp berättade jag som valigt för henne vad som skulle hända under dagen.

Hon skulle på dagis, pappa jobba och mamma jobba. När vi vaknat och gjort allt vi skulle så började allt att bli fel, jag förstod inte då att för henne var allt konstigt. Först berättade jag att hon skulle på dagis och sedan tog det flera timmar innan det hände något. (Började jobba 11)

Väl på dagis så sken hon upp och vinkade glatt, ALLDELES ENSAM till mig i hallen och skickade slängpussar.

Lilla söta hjärtat mitt, förlåt att mamma inte alltid förstår vad du tänker.


Älskling är fortfarande på jobbet och hjälper till med flytten. Så vad gör jag? Kollar gamla bilder sedan lillan var bebis och hittade dessa,

        Ååå, jag vill ha bebismage igen. Kan inte förstå att det är min magen på bilderna..


 Prinsessan i magen! <3  

Ovido - Quiz & Flashcards