Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

13 maj 2011

Av Sandra Andersson - 13 maj 2011 15:03

Jag och Ronja tog helg en dag i förväg! Vi har haft det supermysigt! :)

Hon ligger och sussar och jag kollar nätet och läser lite på min gamla blogg som jag hade förr. 


Detta inlägget gjorde Carola 6 april 2007 :)


Hejsan hoppsan :D Carola som writar här ;D

HEJHEJ :D Nu sitter jag här hemma hos Sandra :D Igår bakade vi världens godaste kladdkaka :D Underbart god var den ;D Men det var strömavbrott hela kvällen igår :/ Vi som skulle titta på film och sola :/ Men vi åt räkor och sånt hemma hos hennes pappa :) Det var jätte gott! Idag ska vi kanske sola ^^


      SANDRA ANDERSSON! <3

Alltså hon är tammefan världens bästa vän! 
Vi har alltid kul tillsammans och hon ställer alltid upp för att prata och så! Alla skulle vilja ha en vän som dig! Älskar dig vad som än händer!


kanske inte väldens snyggaste grej ;D Men det tycker jag :D

//Din Carolis fåräver ! <3 GLAD PÅSK!



Nu änkte jag kolla om Pia vill sätta i slingorna jag tappat och sen blir det väl till att börja laga mat!!! :)

 
 
Ingen bild

carola

13 maj 2011 23:52

hihih :) gud vad jag kommer ihåg när vi satt i hunge och jag skrev det inlägget! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 3 augusti 2018 23:00

Att vara förälder till dom här fyra är som att vara en blandning av en duracellkanin, bläckfisk och superhjälte. Allt går lixom i 100 km i timmen. Att jag oftast somnar till när jag nattar eller att jag bara ligger raklång och njuter av tystnaden so...

Av Sandra Andersson - 15 december 2016 10:47

Igår hade vi kusin lia på besök Hedda är fortf hemma från förskolan..i torsdags möttes vi av en lapp -det går magsjuka hos oss så då vände vi och gick hem och har inte vågat oss dit ännu. Jag vill inte ha magsjuka i jul. Måtte vi klara o...

Av Sandra Andersson - 14 december 2016 10:38

Idag har vi lånat kusin lia, hedda och lia har på efet initiativ städat både hedda och ronjas rum. Ordning och reda ? ...

Av Sandra Andersson - 1 november 2016 23:38

Lyxför oss att vi blev bjudna på Halloween kalS igår. Ungarna åt nuggets och strips i folärmer av spöken,häxor, pumpor. Busigt! En annan blev ju bjuden på kört och potatisgratäng! ? En annan fick ju stå för middagen idag ist. Fläskfilé gryt...

Av Sandra Andersson - 30 oktober 2016 18:27

Idag har vi faktiskt inte klivit utanför dörren. En som dag som de hela tiden varit något att göra men de känns som inget ändå blivit gjort ? Ronja som är så hjälpsam. När moltas vill vs i knä och mamma måste servera syskonen tar hon molt...

Ovido - Quiz & Flashcards